Писма до непознато другарче 2

Здравейте, П. С.!

Никога не бих Ви сравнила с мамут, но останах леко обезсърчена при определянето на вида слон, който бях изобразила специално за вас. Приемете моите най-искрени извинения, ако сте се почувствал наранен. Все пак картината е рисувана за Вас и ще направя всичко възможно, за да Ви я предам.

Малко са хората от Вашия вид, които могат да оценят какаото по достойнство, особено в комбинация със захар. Ще се радвам да приемете като подарък от мен един шоколад, който наместо със соев лецитин е подправен с какаово масло. Точно там се крие тайната на най-вкусните шоколади.

Относно проблемите Ви, възникнали във вид на костни образувания на горната част на черепа Ви, искам да Ви уверя, че нямам нищо общо с това. Може би наистина трябва да вдигнете скандал в аптеката.

Аз съм все пак самурай, което ще рече, че имам чест и достойнство и не бих допуснала господарят ми да страда от костни израстъци. Самураят уважава своя господар и себе си, верен му е докато не му отнемат живота (главата) или докато не му разрешат да си направи сепуку. Моля Ви не ме бъркайте, аз все пак съм самурай, а не гейша ;)

Пожелавам Ви един приятен и спокоен ден

Comments

Popular posts from this blog

Четката

Коледа...

Експеримент Апруувд !