No smoking! - Експериментът; ден Първи



Като начало да ви кажа, че никога досега не съм изпитвала нужда, желание или както искате там го наречете, да спра да пуша. Просто си ми харесваше и не ми пречеше особено много. Е, "малко" мирише, но дори да си непушач, то не пречи дрехите да ти миришат на фаски.

За провеждането на този експеримент - забележете не е опит, а чиста игра на криеница, ми беше необходимо едно решение и около 20 лева, за да изкарам ден Първи без тютюнев дим.

Ден Първи.

07:00 Събуждане. Топъл душ. Голяма чаша кафе, кафява захар - 2 бучки, 10 мл. мляко. Закуска 3 мини кроасана + 1 банан.

08:23 Закъснявам. Майка ще изведе кучето. Аз се засилвам към аптеката с предварително изтеглени от банкомата 40 кинта.

08:28 В аптеката. Взимам 3 броя никотинови лепенки, един блистер витамин В комплекс = 14.50 лв. От там в първия плод-зеленчук, който беше в Централни хали.

08:45 Дай едно кило! Едно кило мандарини, за да имитирам по време на работа орална заетост, че при липсата на фасове си е майсторлък да се залъжеш с нещо (знам го от препатили), а те мандарините и заетост на ръцете ти създават, та идеално като за ден Първи.
Пропуснах да ви кажа, че не се поколебах да си потърся енфие на един от щандовете за алкохол. За мой късмет (наистина добър късмет) нямаше.

09:05 В офиса. Ям мандарини, толкова не съм яла. Хубави са. Охооо!!! И пръстите ти стават жълти от тях - все едно съм си пушачка. Жълти стават, ама миришат на хубаво. Я, целият офис ухае приятно. Чудничко.

10:35 След усилен труд по фактури и телефонни разговори измежду мандаринени кори изпитвам нечовешки глад, а обяд е толкова далече. Сещам се за витаминките. Прас 2 броя В комплекс - кризата овладяна. Пак ям мандарини...

12:00 Заветният обяд. Взимам си крем супичка с кротони и пилешко печено със зеленчуци. Една малка шуменска за предизвикателство. Веднага ми изскочи мисълта как ще запаля след хранене. Пу, забравих, че не пуша вече. Голяма работа, че ще пропусна цигарата. Дай нататък...
Нещо сладко за имитация на орална дейност - близалки от щанда с хиляди неща. Супер. Най-шарената е моя! А, да не забравя и един пакет дъвки. Чудно. Лапвам веднага една дъвка, защото се налага да чакам на опашка, където времето за чакане е равно на "една цигара време". Тези цигари ме преследват непрестанно и навсякъде. Е, все пак е ден Първи. Би трябвало още нищо да не съм усетила, но аз се вглеждам много в себе си и това май е проблем. Някой пуши в забранената зона и с аромата на цигарата си ме дразни здраво. По дяволите, а аз като бях пушач никога не пушех на забранените места.

15:00 След още две-три мандарини и 1 табл. В комплекс пия чай от череши и кисело мляко. Ммм, прекрасен е. Сякаш нещата стават по-вкусни и ароматни. Близалката беше унищожена още около 13:45.

16:08 Усещам лека болка в главата и повишено вътреочно налягане. Дали не изпадам в абстиненция? Невъзможно. Колко съм глупава, та нали никотина ми е в допир с кожата и трябва да изкарам до утре сутринта така - до новата дозичка.

Май прекалих със слушането на едно парче - МФортноДиско - Вдишвам.

Следва продължение...

Comments

a kakvo stana posle? jiva li si oshte ili poluchi svryhdoza nikotin vsledstvie na prepushvane sled kato edin den ne si bliznala =)
ISKAME OSHTE TVOI POST-OVE!!!!!!!

Popular posts from this blog

Четката

Коледа...

Експеримент Апруувд !