Сакурата ме научи... (1 част)



Първи урок: да не отлагам нещата във времето!

От три години си мечтаех да си посадя това символично дърво в "тайната" градина, вече това е факт, а дървото не е едно, а са цели 5 :)

Втори урок: да обичам силно и да се грижа!

За да има дългосрочен ефект в развитието на каквото и да било е нужна постоянна грижа и внимание. Нещата трябва да се правят с ентусиазъм, а не по задължение.

Трети урок: да нямам очаквания.

Изобщо не очаквах да цъфнат тази година, понеже взех твърде млади дръвчета, а и след стрес като този, който им причиних с пресаждането е невъзможно да очаквам подобно нещо.

Четвърти урок: Когато най-малко очакваш се случват чудеса!


В крайна сметка 2 от 5 сакури решиха да ме зарадват като ми се отблагодариха с първите си цветове. Не мога да опиша очарованието си, което ме връхлетя.

Влюбена съм... в... дърво! То е символ на цяла една философия, бушидо, преходност на живота...

Comments

Popular posts from this blog

Четката

Експеримент Апруувд !

Коледа...