Експериментът: Ден 18-ти

Дните на истинско мъчение бяха в началото, сега само някоя бира може да те разсее от ясната визия за целта, а именно Куит Смоукинг. Дните изминаха бързо. За подкрепа ми бяха нужни витамини, които си свършиха работата. Плодовете и изобщо храните, които погълнах през целия този период се отразиха благотворно на скромната ми личност. Смея се повече, а може и да е заблуда, но не ми пука. Успях да преживея без да пуша и тежката сесия, която ме удари здраво в комплект и с много задължения в работата.

Започнах да ходя на плуване - дробовете се отварят, гръдния кош се разширява полека. Качваш истинска маса и не трупаш излишни мазнини, пък изкарваш по-бързо токсините с натоварване. Така болката от липса на цигари я няма. Действително не се бях качвала на кантар досега, откакто започнах. Днес го направих. Само искам да кажа, че дрехите са си ми същите - влизам си безпроблемно в тях. Резултатът от машинката при предишни 60 кг, то сега са ми 63. Всеки път като се захвана с някакъв спорт и качвам по някое килце. Като си припомня далечната 2000 година, когато бях едва 45 килца на тоя ръст от 180 санта. Все се чудя!

Няма да ви лъжа, чувствам се наистина добре! Организмът ми е като часовник и си работи по график, без проблеми. Сутрешна кашлица - да, има я. Кашлица след като си бил на запушено място - да и нея я има. Кофти! В заведенията е точно така: Разделението на пушачи и непушачи е като разделението в басейн на пикаещи и непикаещи. :) Гениален, този който го е измислил... Така че моля ви не пикайте в нашите пепелници ;)

Comments

Anonymous said…
Естествено, че ще успееш да ги откажеш!!! Ти си силна млада дама!!!
Важното е да успееш да задържиш мотивацията до тогава, когато повече вече нема да ти требва!

Popular posts from this blog

Четката

Коледа...

Експеримент Апруувд !